Politica de returnare

In conditiile in care un client doreste renuntarea sau retragerea din contractul incheiat cu CIP DE PROTECTIE, acesta o poate face respectand pasii urmatori si termenii si conditiile mentionate mai jos.

Pasul 1: Completarea formularului de retur

Pasul 2: Returnarea produslui alaturi de o copie a facturii fiscale de cumparare a prodsului returnat

Termeni si conditii

Pentru renuntarea la oricare dintre produsele cumparate nu este necesara invocarea vreunui motiv conform O.U.G. nr. 34 / 2014 cu modificarile ulterioare. Orice produs poate fi returnat intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestuia.

Produsele care urmeaza a fi returnate trebuie sa fie in perfecta stare de functionare, exact cum au fost primite si sa aiba toate etichetele intacte. De asemenea, orice produs urmeaza a fi returnat in ambalajul original. In cazul in care produsele nu sunt returnate in ambalajul original sau daca acestea nu mai detin anumite accesorii sau prezinta deteriorari, pretul acestora va fi diminuat. Suma cu care urmeaza a fi diminuata valoarea produselor returnate urmeaza a fi comunicata catre client dupa evaluarea prejudiciilor. Nu sunt acceptate la retur produsele care prezinta urme de modificari fizice, pete, zgarieturi etc.

In situatia in care starea produselor sau ambalajul original al acestora au suferit modificari care impiedica comercializarea produselor ca noi, taxa de reducere a valorii produselor variaza intre 10% si 90% din valoarea initiala a produselor respective. La returnarea produselor urmeaza a fi returnate si eventuale bonusuri sau cadouri primite la comanda respectiva.

Daca dreptul de retragere al unui client este exercitat dupa ce acesta a utilizat produsele astfel incat acestea nu mai corespund caracteristicilor si modului de functionare corespunzatoare, consumatorul isi asuma intreaga raspundere a unei eventuale diminuari a valorii produselor. Printre actiunile care duc la diminuarea valorii produselor returnate sau chiar la pierderea dreptului consumatorului de a se retrage dintr-un contract sunt urmatoarele:

– utilizarea produselor in orice alt mod decat testarea prin pornirea/oprirea acestora;

– indepartarea sigiliilor si a etichetelor;

– ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);

– zgarierea, patarea, murdarirea, impregnarea produselor cu substante externe.

Toate cheltuielile asociate cu returnarea produselor urmeaza a fi suportate de catre client, respectiv costurile de livrare, ramburs, eventuale comisioane bancare sau costuri pentru platile online. Contravaloarea produsului returnat urmeaza a se plati catre client in cel mult 14 zile din momentul in care produsul returnat ajunge in posesia vanzatorului. Contravaloarea aferenta produselor returnate va fi restituita doar dupa verificarea acestor produse si dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.

Clientul care urmeaza a expedia produsele returnate este direct raspunzator de corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), dar si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor. Produsele returnate trebuie sa fie protejate de toti factorii care pot aduce daune si care pot deteriora produsele returnate pe intreaga durata a transportului.

Date returnare
Pernstein Group S.R.L.
Telefon: 0730 543 882
Email: info@cipdeprotectie.ro